Panik yapmayı bırakmak hemen olmuyor ne yazık ki.. bence imkanınız varsa direksiyon hocasından ders alın. Ama ilk önce güvenin kendinize. Hep şunu düşünün ben öyle yenmiştim korkumu, eğer hızınız belli bir limiti geçmezse sağ şeritten sakin sakin giderseniz hiçbir şey olmaz, kaza yapsanız bile minimum bir hasar alır aracınız. Orta şeritten gidin veya sağ şeritten kimseyi duymayın. Arkanızdan korna basılıyor olabilir, diğer şeriti kullanırlar. Trafiğin akışına engel olmayın