Gün geçmiyor ki yeni bir problem çıkmasın bunada çok şükür ama alerjik bebek olduğu için zaten yiyeceği şeyler sınırlı aşırı yıpranıyorum sağlık problemlerinden.. yasayan var mı krem ve şurup işe yarıyor mu ? Kayısı veremiyorum alerjiden başka önerisi olan var mı ? Kabızlıgı baya ileri acı çekiyor yavrum :(