feyzacaa27 insanın deneyimlemediği şey için kaygılanması son derece doğaldır. Gerçekten şuanki hisleriniz normal… Ama gönderince rahatlayacaksınız, bir kere çocuğunuz son derece sosyal bir ortama girmiş olacak. Çocuklarla oynadığından, etkinlik yaptığından emin olacaksınız. Bunlar güzel şeyler