Benim d eböyşe bir problemim vardı doğumdan sonra inanılmaz artmıştı doktora gittim mantar dedi fitil ve ilaç verdi şu an kullanıyorum azaldı gibi çok rahatsız ediciyse doktora gidin isterseniz ben günde kaç defa iç çamaşırımı değiştiriyordum eşimden kaçıyordum resmen şu an daha iyi gibi şükür