Kızlar öncelikle daha önce yeme içme konusunda çok post atmıştım. Son olarak gece emmeyi kesersem faydası olacağını söylediler 16. Ayında kızım tüm gece saat başı emiyor. Bunun zararlı olduğunu da duydum diş çürükleri vs yapıyormuş. Gece ağlayarak uyanıp emerek geri dalan bi bebek 4. Ayından beri böyle siz nasıl kestiniz süreç nasıl olacak yardım ederseniz sevinirim