Kızlar selam oğlum 26 aylık bugün tuvalet eğitimine başladım, sabahtan beri oğlum hep çişini söyledi, dört defa kaçırdı altına şimdi gece uykusuna yatırdım sizce kaç saatte bir kaldırmalıyım nasıl ilerlemeliyim? Tecrübesi olan anneler bana yardımcı olabilir misiniz?