Merhaba kızlar🌸 oğlum 15 günlük oldu. 2950 doğmuştu 1 hafta sonra götürdüğümüzde yine aynı kilodaydı o da normalmiş. Muhtemelen ilk başta kilo kaybı oldu. Bugün tekrar kontrolümüz vardı 3300 olmuş çok şükür. Gündüz saat aralığı tutmuyorum ağladığında arandığında vs emziriyorum. Geceleri de 2 saate bi alarm kuruyorum ama bazen duymuyorum 🥲 doktora sormayı unuttum 2 saate bi emzirmeyi ne zaman bırakıyorduk? Kızımda çünkü bi süre sonra uyandırma uyusun acıktığında uyanır emzirirsin demişti doktor ama kaç aylıktı kaç günlüktü hatırlamıyorum