Bebeğim 6 aylık ve özellikle gece uykusuna çok direniyor 3 saat uyanık kalsın özellikle asla uyumuyor kucağımda sallayarak uyutuyorum kendini sıkıyor üstümü basımı yırtacak gibi kollarımı sıkıyor coğu zaman sinirleniyorum zor tutuyorum kendimi dayanamdm bugunde yeter diyip besiğne bıraktım ağlıyorum emziremiyorum da o da benim için büyük bi yara 😔 siz nasıl uyutuyosunuz benzer sorunları yasayan var mı aranızda