Bebeğim 4. Aya kadar o kadar güzel uyuyordu ki. Saat 19.30 da yatırıyordum. Sabah 5 e kadar hiç uyanmadan yatıyordu beni hiç yormuyordu malum 4. Aya girdik. Tabi sıcaklara da denk geldik. 4. Aydan sonra uyku düzeni bozulmadı tam ama sık sık uyandı. Şu an 5 ay 13 günlük tam iki gündür hiç uyumamaya başladı geceleri. Neden acaba.