Ya ben bu gün 10 kilo olan kızımı ağlarken görünce dayanamayıp taşıdım 2 dk sonra anladım ağrım olunca daha 2 haftalık ameliyat oldum Sezeryan sizce sorun olur mu ağrım var biraz dokununca da agryor 🥺bişe olmamıştır değil mi 🥺🥺zaten kanamam içerde birikmiş ne yapsam bilmiyorum bu konuda da bilgisi olan var mı kullandığım ilaçtan fayda da görmedim 🥺