Ya benm sıkıntım da çok tuhaf 30 gün boyunca hafif yok denecek kadar az geldi leke sezeryan kontrole gittiğimde ilk hafta içini tertemiz etmişler kanaman ondan olmuyor dedi doktor 4 gündür çocuk bezi yetistiremiyorum ömrümde toplasam bu kadar kanamam olmadı nedir sizce adet mi bilgisi olan varmi