esoyiigit tabii ki , daldıktan sonra minimum üç saat deliksiz uyur , mesela emzirmem bitiyor dokuz buçukta saat 1 gibi bir kere emziriyorum , zaten ağzını şapırdatıyor acıkınca ya da benim göğsüm sızlıyor acıktığını hissediyorum o şekilde uyandırmadan emziriyorum geri yatırıyorum sonrada saat beşe doğru bir kere daha emziriyorum ondan sonra sabah yedi gibi uyanıyor yavaş yavaş gündüz moduna geçiyoruz bu şekilde rutinimiz bazen saatler geriye çekiliyor yorgun olursa vs. ya da evde olmazsak nadiren geç kalabiliyoruz az bir sürede olsa , direk keskin saatler olacak gibi kasmayın esnek olun yavaş yavaş siz de o da alışıyorsunuz zaten inşallah düzeniniz oturur hemencik siz de rahat edersiniz öyle olursa 🙏🏻