ibrahimefeninannesi https://dosya.imgyukle.com/SiqvNjIV Kızlar 2 yaşında oğlumun bugün sırtında çıktı ve göğsünde de çok az var aslında oğlumun doğduğundan beri bebek egzaması var doktor öyle söylemişti krem kullanıyoruz arada çıkıyor geçiyor zamanla geçer demişti ama bu egzama değil sanki bakabilir misiniz doktora götürmek istiyorum çocuk bölümüne mı gitmem gerekiyor hangi doktora gitmeliyim cildiye olur mu
edavegulce ibrahimefeninannesi açabildim fotoğrafı da isilik gibi ama alerji de olabilir Bebeğin sırtını çok kalın giydirme Parfümsüz nemlendirici kullan ılık suyla yıka öyle nemlendir 1,2 güne geçer böyle eğer geçmezse doktorunuza gösterin bence
ibrahimefeninannesi dondurmamkaymak Hayır doktora götürmedim canım eczanede yapılan özel kremi sürdüm ilk gün epey bir geçmişti kalmadı neredeyse ikinci günde sürdüm hicbirsey kalmadı çok şükür bir daha böyle olmadı