papatya96 Diyarbakır’da sezeryan olup memnun kaldığınız hastane ve doktorları yazar mısınız? Memorial ve batı hastanesinde sezeryan olup memnun olduğunuz doktorlar kimlerdi
Niyesordunbucevabi papatya96 arkadaşlarım hep memorialda sezeryan oldu ben dünyaparkta normal doğum yaptım 🙋♀️
sesyt papatya96 Memorial Prof.Dr Mehmet Nafi Sakar hiç bir sıkıntı yaşamadım zaten ameliyatlarda çok iyi
denizalismom papatya96 ben Memorial de normal doğum yaptım aşırı memnun kaldım tavsiye üzerine komşum gitti o da sezaryen oldu memnun bir sıkıntı yaşamadı
papatya96 denizalismom sezeryani kimde olmuştu komşunuz bende iyi bir doktor bulup memoriala gitmek istiyorum
denizalismom papatya96 ben Sabire Aygün de doğum yapmıştım sezaryen olanlar memnun. Arkadaş Seda bilgin kadıoğlunda oldu
papatya96 denizalismom teşekkür ederim yanıtladığınız için bende içime sinem birini bulursam sezeryan için memorialo gideceğim
sesyt papatya96 Ocak ayında oldum evet çok memnun kaldım çok hızlı toparlandım ve ameliyat yerimde ağrı sızı yok
papatya96 sesyt ocal ayında ne kadar vermiştiniz. Bende ona gidiyorum da sezeryan olunca ister istemez insan korkuyor hiç bilmediğim için doktorun ameliyatını felan