nillouq 22 günlük olduğunu yeni gördüm bu zamanda çok normal bu şekilde yapması sadece aç olduğu için değil sakinleşmek için uykuya geçmek için keyfi emiyorlar benim oğlum da ozamanlardayken dediğiniz gibi sürekli emerdi karnı aç doymuyor diye düşünürdüm ama açlık huzursuzluğu olmazdı çişli bezini 5-6 tane verirdi günde en az kakasını yapardı doyma belirtisi olurdu siz de bunlara dikkat edin bunlar varsa açlıktan değildir büyük ihtimalle o sizin kucağınıza almanizi istiyordur uykuya geçmek istiyordur sakinleşmek istiyordur bu dönemde böyle yapması çok normal