Merhaba anneler 🌸 1,5 yaşında bir oğlum var ve ikinci bebeğime hamileyim. Oğlumu o kadar çok seviyorum ki, bazen ikinci çocuğuma hamile olduğum için kendimi suçlu hissediyorum… Sanki sevgimi bölüyormuşum gibi geliyor. Hamilelik hormonlarının da etkisiyle duygularım çok yoğunlaştı, zaman zaman oturup ağlamak istiyorum. Benimle benzer duyguları yaşayan var mı? Bu süreci nasıl yönetiyorsunuz? Özellikle ilk çocuğunuzu kardeşe nasıl güzel bir şekilde hazırladınız, onu nasıl bu yeni duruma ortak ettiniz? Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var 🌿💛