narinlik pinko_ bende çok düşünüyordum bir zamanlar hatta düşündüm de denedim ama sonra korktum çünkü o boyutta başka varlıklarla karşılaşma ihtimalimiz çok fazla beni bu korkuttu cahilce bilgisizce bir şey yapmak istemedim geri dönememekten korktum Ve benimde rüyalarım çok fazla atak geçiriyorum uykularımda ama bitti evlendikten sonra uyku terörü deniliyormuş çok fazla konuşurum hareket ederim uykularımda kalktığımda ellerimde kollarımda izler olur
SistemYavasAmaCalisiyor narinlik evet yaptım. Zorluğu kolaylığı bilemem özellikle bunun için çalışmadım
Dedektifgadget pinko_ astral mastral bilmiyorum ama bir kere ruhumun vücudumun içinden çıkıp geri girdiğini hisseder gibi oldum gece çok ağladım eşime bile seslenemedim Çarpılmış bir komşum vardı ondan oldu sanırım
zehrababy pinko_ eskiden daha sık lüsit rüya görüyordum uzun zamandır görmedim bebekten doğru düzgün Uyuduğumuz mu var 🤣🤣 rüyamı kontrol ediyordum kendi kendime diyordum ben şu an rüya görüyorum şöyle yapayım böyle yapayım diye ya da rüyadayım şu an bir iki üç deyince uyanıcam diyordum ve uyanıyordum. Aynı şekilde korkunç bir rüya görünce de hayır bu bir rüya gerçek değil şimdi kalkıcam diyip kalkıyordum. Ama astral seyahat hiç yapmadım
Guleryuz99 pinko_ Bende rüyamda ölmüş birini gördüğümde , rüyada olduğumu anlıyorm ve bılınçlı şekılde konuşuyorm mesela nasılsın gibi, bu neden nasıl oluyor bılmıyorm ama rüyada olduğumu gayet farkında olup ona göre konuşuyorm sadece ölüleri gördüğümde oluyor
Zlm pinko_ ben genelde rüyalarımı kontrol ederim astral seyahat yaptığı için mi böyle rüyalar görülürmüş