Başvuru onaylandı ilk öğretmenim ailem uygulamasında da ayın 23 ünde ödeme olacak yazıyor aile ve sosyal hizmetler bakanlığını aradım size mesaj gelecek öyle almaya gidebilirsiniz diyor bankayı aradım bilgi vermediler siz ne yaptınız mesaj mi beklediniz bankaya mi gittiniz bebekle gitmem gerekiyor bir yere bırakamam özel arabamiz da yok hava da çok sıcak boşuna çıkmış olmak istemiyorum