Deletedmom139 bebek avokado almışsınız 😊 yumuşak değilse kesmediklerinizin yumuşamasını bekleyin. Elinizde hafif sıkınca yumuşak olması lazım. Çatalla pürüzsüz bir kaç kere de ezilcek kıvamda yani. Bebeğe sadede verebilirsiniz, muzlada karıştırıp verebilirsiniz. Avokadonun aslında bi tadı yok böyle ne tuzlu ne tatlı değişik bişey ama sizde yerseniz alışırsınız tadına, yeşil salatalara falan koyabilirsiniz tadı anlaşılmadan yeniyor 😁 çok faydalı.