birerkekbirkizannesii Elif2904 wee baby almıştım kızım doğmadan suan 8 aylık hala onu kullanıyorum memnunum
meleka234 Elif2904 wee baby kullandım memnun kaldım ben yedek uçlarını bi kaç kere eczaneden aldım ama biraz pahalı eczanede Trendyolda buldum ordan almıştım hep daha uygun orda
Gamzelit Elif2904 bacım öyle nefesle çekme falam hikaye ya babu vac al yada nexus braun neyse şarjlu olanı al spreyi sıkıyosun şakır şakır çekiyo ne varsa 😃