sedatadik Ayın 23 ünde diye görünüyordu sistemde bugün gittin Eylül başında gel bankaya düşmemiş dedi uygulamays girdim 29 una atmis ne sinir bozucu 3 çocukla nasıl gideyim herkesin hesabına atsalar keşke
Hanifeelif sedatadik merhaba ben de 3 doğumumu yaptım 9 günlüğüz üçüncü çocuk parası için nereye başvurdunuz
sedatadik Hanifeelif e devletten doğum yardımına girip ordsn başvurun bütün çocukların bilgisini girin
Hfzanne1 Hanifeelif daha sonra ilk öğretmenim ailem ıygulamasını indirin ordan da çocuklarınızı e devlet üzerinden yükleyin 1 ay sonra da zaten ödeme almaya başlarsınız çocuklarım kısmından son doğan çocuğunuza tıklayıp ödeme listesine tıklayın ayın kaçında yatırılacağını görebilirsiniz