ebruasell yaa ben çok beğendim kamerasını dün AVM’de baktık baya çok güzel bence 😄
bana da çok pahalı geliyor iPhone lar ama resmen ömürlük telefon ya 😄 eşim hep iPhone kullandı 3sene öncesine kadar 6s kullanıyordu sonra 11 aldı şimdi hala çok memnun kamerası falan çok iyi. Telefonun bozulursa zaten yakında gidici, iPhone alalım sana android almak istiyorsan yine alırız da iPhone almak daha iyi bence dedi olabilir yani bozulursa bakarız 😄😄
bende de Xiaomi note 8 pro var telefonumdan çok memnunum ama sapitmaya başladı artık 🥲 5 sene oldu kullanali 😄aslında Xiaomi seviyorum.ama görümcem ilk çıktığında 12 pro aldı telefonu doğru düzgün çekmiyor hatla da ilgili değil. Görüntülü konuşurken ses açma tuşuna basmadan sesi gelmiyor falan o yüzden soğudum 😄