Herkese iyi akşamlar bebeğim 13 ayını geçti 14 e doğru gidiyoruz içinde süt olan şeyler tüketiyor ama sütü doğrudan direkt içecek olarak hiç vermedim, sizler nasıl yaptınız bunu? Kaçıncı ayda süt içirmeye başladınız? Pastörize süt kullanmak en güveniliri geliyor şu an bana ama direk küçük paket sütlerden mi içirdiniz? Süt içse mi daha iyi içmese mi kafamda deli sorular