Merhaba arkadaşlar. Bebeğinde kalp ritim bozukluğu olam var mı ? Biz ilaç kullanıyoruz şu an kalbimizde ritim haricinde bişey yok çok şükür doktor 1 sene ilaç kullanıcaz dedi. Kendime moral veriyorum ama her anne gibi bazen modum aşırı düşüyo üzülüyorum. Bu durumda anne var mı ? Veya olupta büyüdükçe düzelen ?? 😢😔