Cemrem19 kızım emdikten sonra burnundan süt aktı neden burundan akar bilgisi olan var mı ? Sütüm fazla ve tazyikli geliyo rahatsz oluyo bazen emerken bundan dolayı mı olmuştur
ShrDrn Cemrem19 bizde 40 gunluguz burda bekleyim bizdede ayni sorun var onceden kusunca oluyo simdi emerken burnundn akiyo
Bebegim_0406 Cemrem19 benim oğlumda da oluyodu 2 aylikken filan. Sütünüz hızlı geliyordur daha küçük olduğu için fazla yutkunamiyolar emdirirken göğsünüzü tutabilrsiniz yavaş gelmesi için
Ozgesen48 Tazyikli geliyor sütünüz ben de ilk zamanlar baya çektim.. ilk fışkırma geçene kadar elle sağmanız gerekir .. pompa ile değil çünkü pompa fiskirmayi tetikler ..