bebeğim haftaya 9 aylık olacak 8 buçuk ay olduğundan beri 3 öğüne alıştırmaya çalışıyorum.
sabah genelde serpme kahvaltı yapıyor. omlet, haşlanmış yumurta mücver tarzı illa biri oluyor. yumurtanın beyazınıda veriyorum bu arada 7. aydan beri denedim birşey olmadı şükür. yumurta çeşidi illa ki oluyor yani yanında dil peyniri ya da labne bir tane meyve dilimi domates salatalık.kefir içiyor çok az.
yediği kadar yiyor zorlamıyorum. blw ve ben yedirerek karışık gidiyoruz.
öğlenleri ve akşamlarını oturtamıyorum çok. ikisinde de yemek yemek gidince kabız oldu çok fena. şimdi öğlene yemek şeklinde yapıyorum. sebze yemekleri pilavlar,dolmalar vs yani biz ne yiyebiliyorsak ona da o şekilde. yanına yoğurt.
akşamları da daha hafif bazen sadece çorba bazen irmikli mama şeklinde ama mama tarzı pek sevmiyor.
ama akşamda yemek mi vermeliyim? bir türlü oturmuyor kafamda. bu arada öğünler dışında arada meyve falan veriyorum. akşam yemeğini 6da yiyor 8 buçukta uyutmaya çalışıyorum.
öğünü ilk 3e çıkardığımsa öğlende akşamda ayrı yemek veriyordum aşırı kabuz oldu zeyrinyağ kullanmama rağmen. kabızlık içinde gğn kurusu kaynatıp suyunu fakan içiriyorum haşlanmış kısmıyla yulaf bowl yapıyorum.
ama hala doğru mu yapıyorum emin değilim. su neredeyse hiç içmiyor sevmiyor. ama çişinde bir sıkıntınyok.