Selammm kızlar
3 no bebek bezi kullanıyorum şu anda. Yakın zamanda 4 numaraya geçicek gibi duruyorum. Bez stoklamıştım fakat şunu sormak istiyorum, 4 numara bezin kilo aralığı açık(9-14) gibi bi şeydi sanıyorum, siz 4 numara bezi kaç ay kadar kullandınız? Sanırım 2 ya da 3 numara beze göre daha uzun süre gider