mdannesi daha almadım canım 4 aylığız genellikle zıbın alacağım uzun kolu altına da Polarlı pijama eşofman tarzı rahat şeyler ev sıcak olacak çünkü kombi yanacak genelde evdeyiz misafirlik için ⅔ takım alsam yeter boşuna alıyorum büyüyorlar hızlıca bi yere pek gitmeyince giyemiyor 1 yaşından sonra güzel güzel şeyler alırım