Kimsesiz39 gizemmeh4 bende de 1 yil 1ay once sezeryan oldum koltuk altım çok kötü kokuyordu 😂😂😂😂 ve sanki dikiş yerim çürümüş gibi koku alırdım ne kadar duşda alsam gitmiyordu ama eşim diyordu öyle bisey yok sana öyle geliyor şuan geçti ama