rmysa09 Bebeğim 1 aylık ve kakası 2 defa yeşil yaptı ve çok azıcık kan gördüm normalmi acaba yaşayan varmı hem emiyo hem mama kullanıyor mamamı katı oluyo acaba bilemedim🙁 ne olduğunu da anlamadım acil doktoramı gidem
papatya3458 Yesil kaka yediginden olabilir demisti doktor ama kanı bilmiyorum bi daha olursa doktora sorun bence sizin yerinizde olsam fotografini cekerim bir de hangi mama kac olcek veriyosunuz kati derken 1 olcek mama 30 cc su seklinde yapiyorsunuz degil mi
iyikianneyim55 rmysa09 kan gördüyseniz süt alerjisi olabilir benim kızım 1 ayından sonra kakası yeşil ve mukusluydu yüzünde isilik tarzı döküntüler vardı kan görünce direk alerji bölümüne gidip alerji testi yaptırdık ve nagırsak tepkiliydi bizimkisi takip edin eger yine görmeye devam ederseniz alerji bölümüne gidin derim