ruzgargulumm benim oğlum da üç aylıkken öyle olmuştu hem uyumak istemiyordu hem kucağımdan inmek istemiyordu hem gezip etrafı seyretmek istiyordu ama geçti şükür şuan için yaşadıklarıniz zorluyor sizi haklısınız ama geçeceğini bilin büyük oğlunuzda unutacak bu günleri hatta küçük büyüdükçe daha çok abisiyle vakit geçirecek yani benim tek çocuğum var evde kedim vardı çocuk küçük olunca kediyi bile ihmal ediyorsun ona üzülüyorum ama diyorum bı kaç aya sürünür yürür beraber takılırlar sizin sıkıntınizla tabi ki kiyaslanamaz ama iyi tarafından bakıp iyi tarafından düşünmeye çalışın sizde daha mutlu olursunuz böylelikle kendinizi üzüp yipratmanizin iki çocuğunuza da faydası olmadığı gibi zararı var üstelik lütfen üzmeyin kendinizi büyük çocuğa söz vermek yerine fırsat bulunca sürpriz şekilde bı aktivite yaparsanız beklenti içine girmeden mutlu olur oda birde küçüğü kanguruya öne bakacak şekilde koymayı denediniz mi etrafı görüp belki daha sakin olur