aram14 Ben böyle şeylere inanmıyorum. Yapmayacağım şeyler listesinde olabilir diş buğdayı, kırk çıkarma süslemeleri falan. İyi ki yapmamışım, kızım huysuzken hiçbir yere çıkmayı ve misafir almayı dahi düşünmüyordum çünkü kalabalıkta daha çok bunalıyordu. O ağladıkça hiçbir şeyden keyif almıyordum. Benim düşüncem böyle şeylerin zahmetten ibaret olması. Yapmadığım için de hiç içimde ukte kalmadı, eksikliğini hissetmedim.
Siz özenip hazırlık yapmışsınız. Yorulmuşsunuz. Çevrenizde böyle bir gelenek de var anladığım kadarıyla. Umarım emeğinize değer ve çok güzel vakit geçirirsiniz. Yani her şey tamamsa bu vakitten sonra ikilemde kalmanıza gerek yok tadını çıkarmaya çalışın derim.