Merhaba sevgili anneler. 3 yaşındaki kızım 6 aylıktan beri her şeyi normal bir şekilde hiç blender dan geçirmeden yiyordu. Ama son birkaç gündür sanki yemek yemeyi unuttu. Her yemeği ağzında tutuyor. Asla çiğnemiyor ve yutmuyor. Bunları unutmuş olması mümkün mü😕sıvı çorba mama bile olsa ağzında tutuyor. Böyle bir şey yaşayan var mı? Bu geçici mıdır veya çözümü var mıdır, cevaplayanlara şimdiden teşekkürler