dunnobeck Bebeğim sabah rota ve menenjit aşısı oldu, eve geldiğimizden beri çok halsiz, sürekli uykulu. Daha önce yaptıranlar varsa bu normal mi?
birerkekbirkizannesii dunnobeck evet gayet normal bizim aşılarımız menenjit son doz kaldı halsizlik menenjitden dolayı ateş hepsi çok normal 2.03 gün sürüyor beslenme reddi falan da olabilir geçiyor rota çok bir şey yapmıyor ama daha ağır yani şu an onun etkilerini yaşıyorsun o yüzden çok normal bol bol beslemeye çalış
Deletedmom_216 dunnobeck rota asisinin genelde yan etkisi olmuyo ama menenjit agir bi aşi o yuzden halsizlik ates vs yapabilir. Cok normal merak etmeyin 🌸
dunnobeck gny_26 3 aşı birlikte yapıldı, doktorumuz o şekilde önerdi 🤷🏻♀️ Sağlıkocağında takipli olduğumuz ebe de o şekilde sorun olmayacağını söyledi
pinkfloyddd dunnobeck merhaba bugün bende kızımı aşıya gönderdim eşimle evde bebek olduğu için. 3 aşı birden yapmışlar siz dün yaptırmışsınız sanırım bi yan etki rahatsızlık oldu mu
murek Bir hafta neredeyse hep uyudu aşırı halsizdi rota çok ağır bir aşı bir de 2 gün ateş yapmıştı bu gece dikkat edin
dunnobeck pinkfloyddd Huzursuzluğu devam etti, gece biraz ateşi çıktı ama calpol verdik birkaç kere. Başka yan etkisi olmadı