annevebebegiii__ ben kızıma kullanmıştım lansor tabi kızım şuan 17 yaşında ama … doğduğundan itibaran reflü vardi sanırsam 6 ayında baslamistik ..bı kaç sene kulladik ve yediklerine dikkat ederek sütü bile ölçülü veriyordum daha sonra reflü astim tetikledi reflü vs vs astım diye girdiğimiz hastaneden kalbinde delik olduğunu öğrenip çıktık …