fatmayt ilk altı ay için düzeliyor bizimki dört aylıkken düzelmeye başladı şu an sekiz aylık tamamen geçti doktora götürdüğümde minicik bir göbek fıtığı dedi bu altı aya kadar geçer dedi çoğu bebekte oluyormuş bizimki geçti bizimki şişti ağladıkça çıkıyordu ve içi kahverengidi hiçbir şey kullanmadık öyle bıraktık biz doktor bir şeye gerek yok dedi