Çok çok 😂😂
Kredi kartı kullanmıyoruz ikimizde. Evlendikten sonra ikimizde tamamen kapadık.
Kira 15 bin. Aidat 100₺(eski bina asansorsuz)
30 aylık ve 4.5 aylık iki oğlum var. Bez,ıslak mendil,alt açma örtüsü,ıslak, pişik kremi, şampuan,losyon falan bunları stoklu indirim kolluyorum şekilde alıyorum.
Faturalar ,ev alışverişi falan derken baya gidiyordur ya kıyafet, kişisel bakım gezme falann derken 😂