Merhaba bebeğinizin kilosu sınır olarak geçiyor ama korkmayın benim bebeğim de 4 aylık 3. Aydan 4 e geçerken sadece 400 gram almış doktorum bebeklerin gelişim eğrileri inişli çıkışlı olur korkma dedi o yüzden sizinde içiniz rahat olsun çok kısa sürede toparladı tabiki erkek ve kız bebek arasında kilo vs farkları oluyor eğer kızsa gayet iyi, benim bebeğim de 4. Aya girdiğinde maalesef ki o ağlamalar başlıyor 4. Ay atağı olarak geçiyor bizde bir süre çok şiddetliydi şu an 4 ay 11 günlük bir gün şiddetli bir gün sakin, bu süreç bir süre böyle geçecek gündüz uyanıklık sürelerini 1 saatten aşırmamaya çalışın ben çok fayada gördüm, bebeğinizin de doğum kilosuna göre şuan ki kilosu gayet güzel 🥹