Merhaba kızlar ben 2 buçuk sene önce Levent semt polikinliğin kadın hastalıklarına randevu alıp onların yönlendirmesiyle renkli ultrasonda hastaneden gün alıp çektirmiştim bugün hastaneyi birkaç kez aradım ama telefonu açan olmadı şimdi arkadaşım hamile ve renkli ultrasona gün alamıyor yakın zamanda Levent semt polikinliğine giden oldumu orada hala renkli ultrason çekiliyor mu bilen varsa yardımcı olabilir mi