Zeynepinnannesii26 Kızlar oğlumun bacağında bu lekeden var şuan 40 günlük yarın doktora gidip soracağız herhangi bir zararı olup olmadığını. Sizler biliyor musunuz ben ilk defa karşılaştım bebeğinde olup doktora götüren var mı acaba?
ipeksiiimom Zeynepinnannesii26 kızımın kolunda var 2 yaşına girecek hala geçmedi şimdiye kadar doktorlar bi sorun olmaz geçer dediler ekimde ultrason çekilecek
Femme1 Zeynepinnannesii26 benım oglumunda başında vardı saç altında doktor ultrasın cihazı ile de baktı kontrol et dedı buyüme vs olcak mı dıye çok şükür buyıdukce kayboldu gitti
minnosanneeee Benim bebeğimin poposunda vardı şu an 4 ay 10 günlük 2 aylıkken falan geçti kendiliğinden
Zeynepinnannesii26 minnosanneeee Sanırım çoğu kişinin geçiyormuş biraz araştırma yaptım güvenemedim en iyisi burada sormak istedim yarın da doktora göstereceğim bakalım umarım bizim de geçer teşekkür ederim yorumunuz için 🌸🥰