
Doktorun kese olarak belirlediği alan nokta nokta görülüyor eve gelince ben incelerken üstte bir tane daha kese gibi bir şey gördüm onu da beyazla belirttim doktor ikiz vs demedi ama ilerleyen haftalarda belli olur ikizse falan dedi biz sormadan bu da kese olabilir mi sizce