Rabiiul aynen bebişler için olmayabilir , biraz daha büyüyünce bakılabilir 2-3 yaş var mesela…
Us poloyu ben de pahalı sanırdım ,arkadaşım sayesinde nerdeyse LCW ile aynı geldiğini öğrendim çünkü kasada ekstra indirimler yapıyorlar, bayramlarda sezon sonlarında vs indirimleri oluyo, mesela alt eşofman etikette 1500 yazıyo kasaya geliyosun 750 tl.. LCWde de iyi dediklerin o fiyat zaten…mavi zara hm desen zaten LCW den bin kat iyi..Zara’da bebişler için de kiyafet vs var