Selam kızlar eşimde bende çok fazla kilo aldık sürekli çıkıp yürüyüşte yapamıyorum şuan 7 aylık hamileyim çıkmadığım günler evde bişeyler yapmak istiyorum ama daha çok doğum sonrası için istiyorum bebeğim kış bebeği olucak 3 buçuk yaşında da kızım olucak yürüyüş yapamam ikisinden birini kullanıp memnun olan var mı bide binada oturuyorum hani komşularda rahatsız olmasın istiyorum şimdiden teşekkür ederim♥️