bsrakurt 2 yaş sendromu denilen şey çocuğun bireyselleşmesi… kendinin farkına varması.. o birey olduğunu ispatlamaya çalışıyor biz de hala bebek olsun istiyoruz o yüzden çatışma çıkıyor 😅 hepsi normal ama bunun zamanla geçmesi gerekir yani siz sakin kalacaksınız kendine vurduğu zaman dikkatini dağıtın size vurduğu zaman elini tutun izin vermeyin… öfkesini boşaltacak bir şeyler yapmanız lazım bu hareketlerin azalması için… mesela su oynasın kum oynasın hamur oynasın… dışarda daha çok vakit geçirin