Aynı sıkıntı bende de var. Gece uykuya dalarken birden sanki deprem oluyormuş gibi hafif hafif sallanıyorum. Daha çok sırt üstü yatarken oluyor bende. Hemen avizeye bakıyorum. Bişey yok.. Ben de çok kaygılı, stresli biriyim genelde. Kalp, beyin, damar vs herseyime baktırdım. Sonuçta temiz. Anlayamadım gitti