dlra01 Kızlar bebeğim 4,5 aylık emmiyor en iyi doğum kontrol hapı hangisi sizce ? Kilo aldırmasa iyi tabi🥲
Yagmursonrasitoprakkokusu dlra01 5 senedir microgynon kullanıyorum, memnunum. Gebelikten önce de kullanıyordum. Bıraktıktan 2 ay sonra hamile kaldım
esoss22 Emzirirken zylanda vermisti doktorum en temiz yanetkisiz bu demisti emzirme olayimiz malesef bitti ama hapi degistirmedim 11aydir kullaniyorum yan etkisini gormedim
SucukluSutlac esoss22 bu da doktordan doktora değişiyor herhalde bana da microgynon en zararsız demişti
esoss22 SucukluSutlac amann korusunda ne oldugunun onemi yok😂 her doktorun ilac anlasmasi yaptigi firma farkli dememkki😊
BirAnneBirBebekkkKk Ben yazz hapını kullanıyorum hormonu en düşük olan hap tavsiye ederim herhangi bi yan etkisi olmadı koruması yüksek