3 ayı doldurduk bitirdik ama gaz problemi hala devam ediyor ıkınma şeklinde en başından beri doğduğundan beri var olan bir problem şuan sadece geceleri ilk uykusunu güzel uyuyor her zaman olmasada arada 4 saat uyuduğu oluyor o uyku ıkınmasız kesintisiz ama sonra uyanıyor gece aynı saat aralığında emziriyorum emerken bişey yok gazını çıkarıp yatırıyorum başlıyor ıkınmaya sabaha kadar üstelik o uyandığında emerken kolayca kakasını da yapabiliyor daha çok rahatlaması lazım ama yok sabah saatlerine kadar ıkınıyor sabah olunca tekrar bi kaka/gaz çıkarma sonra rahatlıyor ama kısır döngü gibi her gün devam eden bişey bu. Ilık duş masaj yağ hepsini yapıyoruz gaz damlalarından en son mommys bliss bi tık iyi geldi gibi ama emin de değilim doğru düzgün çözüm yok. Bide kucağımızda uyuyor yerine yatırıyoruz uyanıyor kundak yapıyoruz herşeyi yapıyoruz ama yok. Vücudu L şeklinde oluyor bacaklarını öyle bi dikiyor ki sonra yere vuruyor pat pat canı da acımıyor nasıl vurmak nasıl kıvranmak anlayamıyorum çok zor bir süreç önerileriniz var mı?