yeknur_cor Kizlar merhabalar oglumun bugün 18 ay asisi yapıldı bir ağızdan damla verildi iki bacakta yapıldı ama sol bacak hafif şişti oglum yürürken zorlanıyor agriyor hemşirede agri olur normal dedi basina gelen varmi mormalmi sizce cvp yazın lütfen