masall1 kızım 22 aylık ben gönderiyorum bir aydır gidiyor. Çok iyi geldi öz güven kazandı. Parkta kaydıraktan kayarken merdiven çıkarken zorlanmıyor artık. Hatta parkta ben başında durunca istemiyor otur diyor. Yani ben olumlu etkilerini gördüm daha küçük olmasına rağmen. Oyun gibi tabi bizimki. Hopluyor zıplıyor merdiven tırmanıyor gibi ilerliyor.