birhanim25 Soru biraz saçma gibi ama çok merak ediyorum. 😅Çarşamba günü sezeryan olupta hiç bir sıkıntı yaşamayan anneler var mı? 🥹 Bana da Çarşambaya gün verdi doktor ama haftanın o gününe denk gelsin istemiyorum totem mi dersiniz artık her neyse 🫠🫠
bebiskoveannesi birhanim25 çarşafa dolanır diye miiii 😅😅😅😁😁🤣 her gün aynı birbirinden farkı yok bence ha çarşamba ha pazar
3erkekannesi__ birhanim25 büyük oğlum pazartesiyi salıya bağlayan gece doğdu 01.55 de ikizlerimde çarşamba sabaha karşı 05.44 de doğdular 😅
tonymontana birhanim25 aman takilma onlara kizim 36. haftada erken geldi 8 Mart💜 dunya kadinlar gununde
1tosbikinannesiyim birhanim25 hep hafta sonu istedim ( çalışanlar rahat etsin diye kardeşim ablam falan ) cumartesi gelmişti ☺️
Feyzosumunannesi birhanim25 Cumartesi gününe denk geldi. Çok sukur hemen ayaklandım ama bunun gün ile alakası oldugunu düşünmüyorum 🙈🫠
beratberkay20 1 ci oglum cuma aksami dogdu normal 2 inci oglum kadir gecesine denk geldi oda cuma gunuydu ☺️